AGENDA 21: TXOKO BERDEAREN INAUGURAZIOA

Joan den ostiralean, azaroak 18, Agenda 21eko txoko berdearen inaugurazioa egin genuen ikastolan.

Inaugurazio horretan ikastolako talde guztiek parte hartu zuten. LH 5. mailako patruila berdearen ikasleek zuzendutako jarduera batuk egin ondoren goiza bukatu genuen festa giroan hamaiketako osasuntsu batekin: fruta desberdinak, patata tortillak eta etxean egindako bizkotxoak.

Azken urtetan Agenda 21ean landutako gaiak errepasatu ondoren, patruila berdeak aurten landuko dugun gaia aurkeztu zigun: BIOANIZTASUN NATURALA.

Oso goiza polita eta dibertigaria pasa genuen.

Hemen dituzue argazki batzuk.

Sentsibilizaziorako bideoa.

ESKOLA KONTSEILURAKO HAUTAGAIAK. BEHIN BETIKO ZERRENDA.

Hemen duzue Eskola Kontseilurako hauteskundetarako hautagaien BEHIN BETIKO ZERRENDA.

Ikusteko egin klik hemen

IKASTOLA - FUNDAZIO MATIA

Gure ikastolan, baloreen lanketari garrantzia handia eman izan diogu betidanik. Horren adibide dugu belaunaldien arteko harremana. Gure ikastolan 2000 urte inguruan hasi ginen gai honi buruzko hausnarketa sakon bat egiten. Hasiera batean gure Alai- Etxeko aintona-amonekin genuen harremana oso puntuala ze: Sta. Agedako koroekin, danborradarekin eta Eguberri bezperan gabon abestiak abestuz bisita egiten genien.

Urte gutxi batzuk beranduago Matia fundazioaren proposamena iritsi zitzaigun. Guri oso interesgarria iruditu zitzaigun eta proiektuan buru belarri sartu ginen. Helburua aitona-amonei bisitak egiteaz gain, eurekin hainbat jarduera egitea zen, eurekin konpartitu, euren esperientziak ezagutu, eurengandik ikasi eta eurekin hainbat une bizi.

orduz geroztik programa polit batean parte hartzen dugu elkarrekin, gure ikastolako LH4. mailako ikasleek eta hasiera batean Alai- Etxeko eta gaur egun Lamorouseko aitona-amonek; eta honegatik guztiagatik Matia fundazioak esker ona adierazi nahi izan dio intxaurrondo Ikastolari.

Honela, urriaren 27an "Maitazaleak" elkarteak donostiako Aquariumean ospatutako ekitaldian "Besarkada" izeneko saria eman zaio bai Intxaurrondo Ikastolari baita beste hainbat talderi ere. Ikastetxearen izenean, gure lankide izandako Maite Berzosak jaso zuen saria (belaunaldien arteko harreman honen sorburuan buru belarri lanean aritutakoa izan baita).

Hau guztia dela eta, ikastola osatzen dugunok eskerrak eman nahi dizkizuegu bihotzez hainbeste urtetan 4. mailatik pasa zareten ikasle guztiei.

Hemen dituzue argazki batzuk eta bideotxo bat.

Eskola-bidea - Argazkiak

"Eskolako bidea" proiektua amaitu da. Berriro ere eskerrak eman nahi dizkizuegu zuen laguntzarengatik.

Hemen dituzue kanpainan zehar ateratako argazki batzuk. Sakatu hemen.

Eta beste link honetan udaletxeko web orrialdean azaldu den albistea.

ESKOLA KONTSEILUA BERRITZEKO HAUTESKUNDEAK

Datorren astean, urriak 24, ikastetxe publikoetako Ordezkaritza Organo Gorenak (Eskola Kontseilua) berritzeko prozesua  martxan jarriko da.

Ikasturte honetan, gure Ikastolako OOGrako 5 postu berritu behar dira.

Ordezkaritza Organo Goren hau eskolako funtzionamendurako hain garrantzitsua denez, hautagai aurkez zaitezten animatzen zaituztegu.

Hemen duzue prozesuaren egutegia.

Sunday

2016/12/04
Al As Az Og Or Lr Ig
Denbora Titulua Mota
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea