SAHARAREN ALDEKO JANARI BILKETA

Urtarrilean zehar Intxaurrondo Ikastolan Saharen aldeko janari bilketa egingo da: azukrea, lekaleak, pasta, arroza, hegaluze eta sardinak oliotan eta konpresak.

Informazio gehigarria

ATE IREKIAK IKASTOLAN

DATORREN URTARRILAREN 28an,LARUNBATA,

GOIZEKO 10:30etatik AURRERA,

IKASTOLAKO ATEAK ZABALIK IZANGO

DITUGU EZAGUTU NAHI GAITUZUEN

GUZTIONTZAT.

ZATOZ GU EZAGUTZERA!

BITARTEAN IKUSI GURE BIDEOA

Informazio gehigarria

ESKOLA KONTSEILU BERRIAREN ERAKETA.

Hemen duzue Eskola Kontseilua osatuko duten familien ordezkarien BEHIN BETIKO ZERRENDA.

Ikusteko egin klik hemen

AGENDA 21: TXOKO BERDEAREN INAUGURAZIOA

Joan den ostiralean, azaroak 18, Agenda 21eko txoko berdearen inaugurazioa egin genuen ikastolan.

Inaugurazio horretan ikastolako talde guztiek parte hartu zuten. LH 5. mailako patruila berdearen ikasleek zuzendutako jarduera batuk egin ondoren goiza bukatu genuen festa giroan hamaiketako osasuntsu batekin: fruta desberdinak, patata tortillak eta etxean egindako bizkotxoak.

Azken urtetan Agenda 21ean landutako gaiak errepasatu ondoren, patruila berdeak aurten landuko dugun gaia aurkeztu zigun: BIOANIZTASUN NATURALA.

Oso goiza polita eta dibertigaria pasa genuen.

Hemen dituzue argazki batzuk.

Sentsibilizaziorako bideoa.

IKASTOLA - FUNDAZIO MATIA

Gure ikastolan, baloreen lanketari garrantzia handia eman izan diogu betidanik. Horren adibide dugu belaunaldien arteko harremana. Gure ikastolan 2000 urte inguruan hasi ginen gai honi buruzko hausnarketa sakon bat egiten. Hasiera batean gure Alai- Etxeko aintona-amonekin genuen harremana oso puntuala ze: Sta. Agedako koroekin, danborradarekin eta Eguberri bezperan gabon abestiak abestuz bisita egiten genien.

Urte gutxi batzuk beranduago Matia fundazioaren proposamena iritsi zitzaigun. Guri oso interesgarria iruditu zitzaigun eta proiektuan buru belarri sartu ginen. Helburua aitona-amonei bisitak egiteaz gain, eurekin hainbat jarduera egitea zen, eurekin konpartitu, euren esperientziak ezagutu, eurengandik ikasi eta eurekin hainbat une bizi.

orduz geroztik programa polit batean parte hartzen dugu elkarrekin, gure ikastolako LH4. mailako ikasleek eta hasiera batean Alai- Etxeko eta gaur egun Lamorouseko aitona-amonek; eta honegatik guztiagatik Matia fundazioak esker ona adierazi nahi izan dio intxaurrondo Ikastolari.

Honela, urriaren 27an "Maitazaleak" elkarteak donostiako Aquariumean ospatutako ekitaldian "Besarkada" izeneko saria eman zaio bai Intxaurrondo Ikastolari baita beste hainbat talderi ere. Ikastetxearen izenean, gure lankide izandako Maite Berzosak jaso zuen saria (belaunaldien arteko harreman honen sorburuan buru belarri lanean aritutakoa izan baita).

Hau guztia dela eta, ikastola osatzen dugunok eskerrak eman nahi dizkizuegu bihotzez hainbeste urtetan 4. mailatik pasa zareten ikasle guztiei.

Hemen dituzue argazki batzuk eta bideotxo bat.

Thursday

2017/01/19