Asteburuko partiduak

UDA IRITSI ZAIGU

UDA IRITSI ZAIGU! SANJOAN SUAK PIZTU DITUGU, GURE IKASLEEK SUTARA BOTA DITUZTE PAPERAK, LORE SORTAK MARGOTU DITUZTE ETA DATORREN IKASTURTERAKO ASMO ETA DESIOAK IDATZI DITUZTE.

IKASTURTEAREKIN BATERA BADOAZ IKASLE BATZUK, BAINA IKASTURTE BERRIAK BESTE BATZUK EKARRIKO DIZKIGU.

"KAIXO, ONGI ETORRI" ESANGO DIEGU IKASLE BATZUEI

"AGUR ETA ONGI IZAN" BESTE BATZUEI, ETA ZUEK, IKASTOLARI AGUR ESAN BEHAR DUZUENOK, INTXAURRONDO IKASTOLA IRRI BATEZ GOGORATZEA ESPERO DUGU.

GUZTIOI UDA ONA OPA NAHI DIZUEGU ETA AURTEN, GURE IKASTOLA UTZI DUTENEI, ZORTE ON!

HEMEN DUZUE AZKEN EGUNEKO ARGAZKIAK ETA BIDEOA.

BARNETEGIAK. BIDEO ETA ARGAZKIAK

Gure ikastolako ikasle batzuk barnetegietan egon dira eta primeran pasa dute.

Hemen duzue argazki batzuk ikusteko

5 urte: ASTITZ         Bideoa        ArgazkiaK

LH  2. maila: BARATZE               Argazkiak

LH  6. maila: LIZARRA  Bideoa      Argazkiak

TIRITATXO

TIRITATXO IZAN DUGU IKASTOLAN

IRRIEN LAGUNAK TALDEKO TIRITATXO PEDIATRA IZAN DUGU IKASTOLAN.

HAUR HEZKUNTZAKO GELETATIK PASA ETA IKASLEEKIN BERRIKETAN, JOLASEAN ETA KANTUAN ARITU DA. GOSARI OSASUNTSUAREN GARRANTZIA AZPIMARRATU DIGU, ESKOLAN UMORETSU ETA INDARTSU EGOTEKO.

JARRAIAN, LEHEN HEZKUNTZAKO 2. MAILAKO TALDEAREKIN EGON DA. GUZTIEN KOLORE GUSTUKOENEKIN, GELAKO ORTZADARRA OSATU ZUTEN ETA JARRAIAN,  KONFIANTZA LANTZEKO ETA EMOZIOAK EZAGUTZEKO JOLASAK EGIN ZITUZTEN. BUKATZEKO, GUZTION EZAUGARRI ETA BEHARREI BURUZ ARITU ZIREN HIZKETAN, BEREZIKI, BEHAR BEREZIAGO BATZUK BEHAR DITUZTENEN INGURUAN.

GAUZA BAT NAHI IZAN ZUEN ARGI: OSASUNTSU EGOTEKO, EZ DAGO MAITASUNA ETA ALAITASUNA BAINO BOTIKA HOBERIK!!!

MILA ESKER TIRITATXO ETA, NAHI DUZUN ARTE!!

HEMEN ARGAZKIAK

Euskaraz zuzen idazteko laguntza. HOBELEX

Hobelex Microsoft Office-rako zuzentzaile ortografikoa eta lexikoa da, euskaraz akats ortografikorik gabe eta, gainera, lexiko zuzen eta eguneratuarekin idazten laguntzen duen tresna. Hobelex instalatzeko/eguneratzeko, sakatu hemen.

ANIMA ZAITEZTE IKASLEEN LANAK ATALEAN SARTZEN

Gure ikasleen lanak agertzen diren atala berritu dugu.

Ikusi nahi baduzue, bide hau jarraitu:

Ikasleak » Ikasleen lanak.

Edo sakatu hemen.