Gure bertsolariak Kursaalean

Azaroaren 5ean gure ikastolako LH6.mailako Martin, Maitane, Mikel, Itsaso eta Emma Kursaalen egon ziren Ingurugelaren 25.urteurrenaren ospakizun ekitaldian.

Ospakizun horretan Eusko Jaurlaritzako Ingurumen eta Hezkuntza sailetako ordezkariak egon ziren bai eta Eskola Jasangarria ziurtagiria jaso zuten hainbat ikastetxeetako ikasle eta ordezkariak ere. Seiehun pertsonen aurrean hor izan genituen gure bertsolari ausartak ingurumenari kantatuz beraiek asmatutako bertsoak.

Euskaraz zuzen idazteko laguntza. HOBELEX

Hobelex Microsoft Office-rako zuzentzaile ortografikoa eta lexikoa da, euskaraz akats ortografikorik gabe eta, gainera, lexiko zuzen eta eguneratuarekin idazten laguntzen duen tresna. Hobelex instalatzeko/eguneratzeko, sakatu hemen.

Txitak jaio dira!!!

5 urteko ikasleek Kiriko oilarrak bidalitako arrautzak zaindu dituzte eta lehenengo txitak jaio dira

ANIMA ZAITEZTE IKASLEEN LANAK ATALEAN SARTZEN

Gure ikasleen lanak agertzen diren atala berritu dugu.

Ikusi nahi baduzue, bide hau jarraitu:

Ikasleak » Ikasleen lanak.

Edo sakatu hemen.