TIRITATXO

TIRITATXO IZAN DUGU IKASTOLAN

IRRIEN LAGUNAK TALDEKO TIRITATXO PEDIATRA IZAN DUGU IKASTOLAN.

HAUR HEZKUNTZAKO GELETATIK PASA ETA IKASLEEKIN BERRIKETAN, JOLASEAN ETA KANTUAN ARITU DA. GOSARI OSASUNTSUAREN GARRANTZIA AZPIMARRATU DIGU, ESKOLAN UMORETSU ETA INDARTSU EGOTEKO.

JARRAIAN, LEHEN HEZKUNTZAKO 2. MAILAKO TALDEAREKIN EGON DA. GUZTIEN KOLORE GUSTUKOENEKIN, GELAKO ORTZADARRA OSATU ZUTEN ETA JARRAIAN,  KONFIANTZA LANTZEKO ETA EMOZIOAK EZAGUTZEKO JOLASAK EGIN ZITUZTEN. BUKATZEKO, GUZTION EZAUGARRI ETA BEHARREI BURUZ ARITU ZIREN HIZKETAN, BEREZIKI, BEHAR BEREZIAGO BATZUK BEHAR DITUZTENEN INGURUAN.

GAUZA BAT NAHI IZAN ZUEN ARGI: OSASUNTSU EGOTEKO, EZ DAGO MAITASUNA ETA ALAITASUNA BAINO BOTIKA HOBERIK!!!

MILA ESKER TIRITATXO ETA, NAHI DUZUN ARTE!!

HEMEN ARGAZKIAK

GARBERA ERRITMOAREKIN LEHIAKETA

6. mailako ikasleek lehiaketa honetan parte hartu dute eta zuen botoak behar dituzte.

Horretarako, lotura honetan sakatu behar duzue eta orrialdearen beheko aldean botatu beharreko bideoa ikusiko duzue.

“Garbera erritmoarekin”

Botoa emateko epea maiatzaren 22an, ostirala, amaitzen da. Anima zaitezte

Euskaraz zuzen idazteko laguntza. HOBELEX

Hobelex Microsoft Office-rako zuzentzaile ortografikoa eta lexikoa da, euskaraz akats ortografikorik gabe eta, gainera, lexiko zuzen eta eguneratuarekin idazten laguntzen duen tresna. Hobelex instalatzeko/eguneratzeko, sakatu hemen.

ANIMA ZAITEZTE IKASLEEN LANAK ATALEAN SARTZEN

Gure ikasleen lanak agertzen diren atala berritu dugu.

Ikusi nahi baduzue, bide hau jarraitu:

Ikasleak » Ikasleen lanak.

Edo sakatu hemen.